Общи условия

УСЛОВИЯ НА ОНЛАЙН МАГАЗИНА

 

§1

Общи разпоредби

1. Електронният магазин [оттук нататък „Магазин“] извършва продажби на дребно чрез Интернет, въз основа на настоящия регламент [оттук нататък „Регламенти“].

2. Собственикът на Магазина е: ZOYA GROUP SP. Z O.O. със седалище в Полша 80-755 Гданск, Szafarnia 11/F8, ДДС: PL583-341-62-99, имейл адрес: info@zoyafashion.bg

3. Правилникът е неразделна част от договора за продажба, сключен с Клиента.

4. Условието за сключване на договора за продажба е приемането на Правилника от Клиента.

5. Цените, посочени в Магазина, са брутни цени (с включен ДДС).

6. Стоките, налични в Магазина, нямат физически и правни дефекти.

 

§2

Поръчки

1. Поръчките могат да бъдат направени направени по следния начин:

а) чрез формула, достъп до уебсайта в магазина,

б) по имейл на адрес, достъпен на уебсайт в магазина,

в) по телефона до номер, предназначен за изпълнение на поръчки, достъп до уебсайта на Магазрина.

2. Условието на поръчката да бъде изпълнено е Клиентът да предостави данни, позволяващи проверка на нтаненене. Магазинът потвърждава приемането на поръчка по имейл или по телефона. Магазинът има право да откаже да приеме поръчки, да ограничи начина на плащане или да потърси предплащане, ако поръчката поражда основни споменавания относно истинността и надеждността при предоставяне на данни или начина на плащане.

3. Страните са обвързани от информацията, съдържаща се на уебсайта на магазина до закупените стоки към момента на извършване на поръчката, по-специално: цена, характеристики на продукта, неговите характеристики, елементи, включени в комплекта, дата и начин на доставка.

4. Информацията на уебсайта на Магазина не представлява оферта по смисъла на Гражданския кодекс. Пускайки поръчка, клиентът прави предложение за закупуване на конкретен продукт. Договорът за продажба се сключва след потвърждение на Поръчката от Клиента чрез кликване върху връзката за потвърждение в имейла, изпратен на Клиента от Магазина.

 

§3

Плащане

1. Клиентът може да избере начините на плащане, посочени в раздела Начини на плащане.

2. Цените на пратката са посочени в ценовата листа на доставката.

3. Условието за освобождаване на стоките е заплащане на стоките и пратката.

 

§4

Изпращане на стоки

1. Поръчаните стоки се изпращат от Магазина чрез спедиторски компании (напр. Poczta Polska или куриерска компания) или се предоставят за събиране от клиента в помещенията на компанията.

2. В случай на плащане с разплащателна карта, датата на изпълнение на поръчката се отчита от момента на положителното упълномощаване на транзакцията.

3. В случай на плащане, различно от наложен платеж, датата на изпращане се удължава със периода между подаване на поръчката и датата, на която плащането се кредитира по банковата сметка на Магазина.

 

§5

Оплаквания

1. Основанието за приемане на рекламацията е представянето от страна на Клиента на доказателство за покупка на стоката (фискална разписка или фактура с ДДС).

2. В случай на несъответствие на стоките с договора, Клиентът трябва да изпрати обратно дефектните стоки в магазина, заедно с описание на несъответствието.

3. Магазинът ще отговори на жалбата на Клиента в рамките на 14 работни дни от момента на връщане на стоките, заедно с описание на несъответствието. Ако проверката за несъответствие изисква консултация с експерт или представител на производителя на стоките, крайният срок за отговор на Магазина се удължава с момента, в който Магазинът получи такова становище.

4. Когато изпълнението на обоснована жалба включва изпращане на нов продукт до Клиента или отстраняване на несъответствие, разходите за доставка се поемат от Магазина.

5. Индивидуалните настройки на компютъра и монитора на клиента, причиняващи неправилно или изкривено показване на информация за стоките (например цветове), не могат да бъдат основание за рекламацията.

 

§6

Право на отказ от договора

1. Съгласно Закона за защита на определени права на потребителя и за отговорност за вреди, причинени от опасен продукт от 2 март 2000 г., Клиентът има право да се откаже от договора.

2. Правото на отказ от договора е ефективно, ако Клиентът представи в магазина, в рамките на 14 дни след получаване на стоките, декларация за отказ от договора.

3. Клиентът връща стоката в Магазина в рамките на 14 дни след подаване на декларацията за отказ от договора. Върнатите стоки трябва да бъдат непокътнати, включително пълни, в оригинална опаковка и без признаци за употреба. Транспортните разходи се поемат от клиента.

4. В рамките на 3 работни дни след получаване на пакета, Магазинът ще провери състоянието на доставения продукт.

5. В рамките на 14 дни след проверка на стоките, Магазинът връща на Клиента платената сума, намалена с разходите по договора. Клиентът трябва да посочи номера на банковата сметка, на която трябва да бъде преведено възстановяването. В случай на плащане с платежна карта, възстановяването ще бъде извършено по картата. Ако е необходимо да се върнат средства за транзакция, направена от клиента с платежна карта, продавачът ще възстанови сумата по банковата сметка, определена за платежната карта на наредителя.

6. В случай на нарушение от страна на Клиента на условията, посочени в параграфи 2 и 3 по-горе, декларацията за отказ е неефективна, стоките не подлежат на връщане и Магазинът не възстановява платената сума на Клиента.

7. Правото на отказ няма право на Клиента в случаите, посочени в чл. 10 сек. 3 от акта, посочен в раздел. 1 по-горе, т.е.в обхвата на:

а) предоставянето на услуги е започнало със съгласието на Клиента преди изтичане на срока за отказ (важи за предоставянето на услуги, а не за продажбата на стоки),

б) аудио и визуални записи, както и тези, записани на ИТ носители на данни, след като Клиентът е премахнал оригиналната си опаковка,

в) договори за обезщетения, за които цената или възнаграждението зависи единствено от движението на цените на финансовия пазар,

г) услуги със свойства, посочени от Клиента в направената от него поръчка или тясно свързани с неговото лице,

д) услуги, които поради естеството си не могат да бъдат върнати или чийто предмет бързо се влошава,

е) доставка на пресата,

ж) хазартни услуги.

 

 

§7

Защита на поверителността

1. Пускайки поръчка, Клиентът се съгласява с обработването на личните му данни само с цел попълване на поръчката.

2. Клиентът може също да изрази отделно съгласие за получаване на рекламни и промоционални материали, включително търговски бюлетин, от Магазина.

3. Клиентът има право да провери данните си и да ги коригира, както и да поиска премахване.

 

§8

Интелектуална собственост

Забранено е използването на материали, публикувани на уебсайта на магазина (включително снимки и описания на стоки) без писменото съгласие на магазина.

 

§9

Влизане в сила и промени в правилника


1. Правилникът влиза в сила в деня на публикуване на уебсайта на Магазина.

2. Магазинът си запазва правото да изменя Правилника, който влиза в сила в деня на публикуването им на уебсайта на магазина. Договорите, сключени преди изменението на Правилника, се уреждат от версията на Правилника, в сила към датата на подаване на Поръчката от Клиента.

 

Ако имате някакви въпроси или притеснения, моля свържете се с нас чрез формата за контакт на info@zoyafashion.bg

Екипаж на магазина

ZOYA Fashion - Рокли за момичета, официални рокли за деца, шаферки, идеални за партита, сватби, първо причастие, кръщене, рождени дни.

нагоре
Sklep jest w trybie podglądu
Вижте пълната версия на сайта
Sklep internetowy Shoper Premium