Рекламации

Полагаме всички усилия да гарантираме, че всички жалби се разглеждат незабавно.

Описание на процедурата за подаване на жалба:

  1. Купувачът може да подава жалби относно сключения Договор на имейл адреса info@zoyafashion.bg.

     

  2. Правилно подадената жалба трябва да съдържа най-малко: името, фамилията, имейл адреса на Купувача, датата на сключване на Споразумението, съставляващо основанието за жалбата, предмета на жалбата, като посочва искането на Купувача, всички обстоятелства, оправдаващи жалбата.

     

  3. Ако данните или информацията, предоставени в жалбата, трябва да бъдат допълнени, преди да разгледа жалбата, Магазинът моли лицето, което подава жалбата, да я допълни в посочения обхват.

     

  4. Магазинът ще отговори на жалбата незабавно от датата на получаването й в правилната форма. Отговорът на жалбата се изпраща на имейл адреса, предоставен от Купувача, или на традиционния пощенски адрес.

     

  5. Когато изпълнението на обоснована жалба включва изпращане на нов продукт до Клиента или отстраняване на несъответствие, разходите за доставка се поемат от Магазина.

     

Ако имате някакви въпроси или притеснения, моля свържете се с нас чрез формата за контакт на info@zoyafashion.bg

Екипаж на магазина

ZOYA Fashion - Рокли за момичета, официални рокли за деца, шаферки, идеални за партита, сватби, първо причастие, кръщене, рождени дни.

 

нагоре
Sklep jest w trybie podglądu
Вижте пълната версия на сайта
Sklep internetowy Shoper Premium